Personal per a suport tècnic

Nayar Castelló

Inscripcions tancades

A Nayar Systems busquem un/a tècnic/a que formi part del departament de suport i més concretament en Àrea Tècnica, les principals responsabilitats del qual siguin; atendre les sol·licituds d'ajuda, guia o instal·lació que puguin generar els nostres clients. Aquestes sol·licituds arriben per correu electrònic i/o per trucada a la nostra centraleta d'atenció al client.

Funcions

  • Atenció telefònica a clients per resoldre dubtes, incidències o acompanyar-los en la posada en marxa d' equips.
  • Estudi d' incidències recurrents de productes Nayar.
  • Seguiment d'incidències greus i/o solucions aplicades. Inclou desplegament de nous firmwars.
  • Atenció de sol·licituds Helpdesk per correu electrònic.
  • Documentació de detalls tècnics o processos.
  • Formació a clients de les nostres plataformes o serveis.

S'ofereix

  • Tipus de contracte: Indefinit - Jornada completa
  • Beneficis socials: Modalitat híbrida 29% teletreball - 71% presencial

Requisits

  • Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Mitjà - Informàtica i comunicacions.
  • Experiència mínima: almenys 2 anys.
  • Idiomes: anglès avançat - professional.

Coneixements necessaris per al lloc:

  • Coneixements de xarxes (ip, redireccionament iptables, vpn...).
  • Coneixements bàsics d'ús de Linux (en entorn de consola).
  • Coneixements de telefonia (gestió de xarxes mòbils, sms...).
  • Coneixements de HardWare (components elèctrics i electrònics).
  • Orientació a l' atenció al client per a la resolució d' incidències.